בניית אתר תדמית

אתר תדמית הוא “הפנים” של העסק שלכם בעולם הדיגיטלי
אין ספק שאתר אינטרנט הוא כלי שיווק חזק שמפתח את מעגל הלקוחות של העסק
ומגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.

כיום, הפעולה הראשונה שעושים אנשים כאשר הם מעוניינים במוצר או שירות
מסוים הם ניגשים לאינטרנט חלק מהגולשים יחפשו מוצר חלקם יחפשו שירות וחלקם יחפשו לקבל ידע ולקרוא מאמרים מעניינים בנושאים שחיפשו. בכדאי להבין טוב יותר תוכלו לקרוא על כך בדף של בניית אתרים לעסקים וחברות.

אתרי תדמית –  חנות וירטואלית (אתרי חנות) – דפי נחיתה ובלוגים הם הפלטפורומות המקובלות של שיווק דיגיטלי אינטרנטי. לפני שניגשים ל- בניית אתר תדמית הבסיס להצלחה הוא לבחור נכון באיזה פלטפורמה להשתמש במידה ואתם מתלבטים אפשר לקרוא על כל אחד מהפלטפורמות בדף של בניית אתרים לעסקים וחברות במידה ואתם סגורים על זה שאתם צריכים בניית אתר תדמית לעסק או לחברה שלכם בואו נמשיך 🙂 

בעבר כדי לפרסם עסקים חוץ מפה לאוזן היו משתמשים בפרסום כמו שלטי חוצות ,
עיתונות, רדיו, דפי זהב, פליירים, דפי מודעות ולמי שהיו יכולות גם בטלוויזיה.
היום הדרך הטובה ביותר היא פרסום באינטרנט.

למעשה כאשר אנשים שומעים ברדיו פרסום או רואים שלט חוצות שמושך אותם,
הדבר הראשון שיעשו כדי לדלות מידע על המוצר או השירות שפורסם הוא לגשת
לאינטרנט ולהיכנס לאתר התדמית של העסק.

בניית אתר תדמית תמונה 1
בניית אתר תדמית תמונה 2

מה כולל בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית מיועד לנותני שירות שלא יכולים או רוצים למכור מוצרים דרך האינטרנט ולכן אתר תדמית מתאים לחיזוק תדמית העסק ולאינפורמציה מספקת לגולש אודות השירות בו הוא חפץ.

אנחנו מאמינים ש- בניית אתר תדמית מעבר לזה שהוא צריך למכור ולחזק את תדמית העסק כדי להתקדם בגוגל כמו שצריך ולהגיע לדפים הראשונים, הוא צריך לשתף את הידע עם הגולש בדיוק כמו שאנחנו משתפים אתכם בטיפים בדף הזה. שיתוף מידע שווה כוח!

כשניגשים ל-בניית אתר תדמית רצוי שהאתר יכלול כמה נקודות חשובות בתוכו

  1.  מאמרים או בלוגים וכל מידע שיכול לעזור בתחום שלכם, לחלוק מידע זה מעולה ובסוף גם משתלם מבחינה קידומית.
  2. על אתר התדמית להיות מזמין ויזואלית, להיות מתוכנן בקפידה עם תוכן אינפורמטיבי כאשר תפריטי הניווט צריכים להיות מובנים, ברורים וקלים לשימוש, הלוגו ופרטי העסק צריכים להיות ממוקמים בצורה בולטת ומודגשת .
  3. תמונות באיכות  גבוה במשקל נמוך כך שהאתר תדמית יוכל לעלות במהירות
  4. והכי חשוב להקפיד להתממשק לגוגל בצורה טובה  ולהתקדם כמו שצריך ברשת האינטרנט שזה נושא, בפני עצמו. ראו פוסט שכתבנו אודות קידום אתרים בגוגל
"אתר תדמית הוא כרטיס הביקור
הטוב ביותר שלך בעולם הדיגיטל"

בניית אתר תדמית צריך חשיפה ברשת, קבלו נקודות חשובות

כלל מספר 1 לבניית אתר תדמית

עיצוב אתר תדמית

עיצוב אתר תדמית: רצוי להיות מותאם למהות העסק מבחינת העיצוב הגרפי הכולל טקסטורה, גופנים, צבעים והתאמה למותג. האתר חייב להעביר את המסר ב-3 שניות הראשונות והחוויה חייבת להיות מקסימלית.

כלל מספר 2 לבניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית רספונסיבי

בניית אתר תדמית רספונסיבי צריך להתאים לכל המכשירים: מחשבים, מכשירי סלולר וטאבלטים. אתרים שמוצגים בצורה טובה ומקנים חוויות גלישה נוחות זוכים לחשיפה אינטרנטית טובה יותר

כלל מספר 3 לבניית אתר תדמית

בניית מאמרים לאתר תדמית

• אל תחזיקו את הידע אצלכם תקדמו ותחשפו את הידע שלכם באתר.במידה והידע יוכל לעזור לגולשים או ללקוחות שלכם גוגל ישמח לקדם לכם את האתר למקומות גבוהים!

כלל מספר 4 לבניית אתר תדמית

תמונות מתאימות לאתר תדמית

• תמונות – בחירת תמונות מתאימות, חשוב שיהיו באיכות גבוהה, עם כותרות לתמונות זה ישרת את האתר וגם יעזרו בקידום במנועי החיפוש.

כלל מספר 5 לבניית אתר תדמית

חיבורים לרשתות החברתיות באתר

• החיבור לרשתות החברתיות מחבר את הלקוח למותג מאתר התדמית שלך לדפי העסק ברשתות החברתיות כמו: Facebook | Twitter | Instagram

כלל מספר 6 לבניית אתר תדמית

קידום וחשיפה ברשת לאתר

• אתר מאובטח ssl, מהירות טעינה, איפיון קהל היעד, מחקר על קהל היעד והתנהגות של הגולשים באתר יוכלו לעזור
לאתר לעמוד יציב ולהמשיך להתקדם בגוגל.

אתר שלך חייב לעורר השראה בקרב המבקרים בו

הקמת אתר בשישה שלבים - ככה עושים את זה נכון!

הקמת אתר היא לכאורה פעולה שעומדת בפני עצמה – להקים לעצמכם מקום בעולם הדיגיטלי, שאליו הלקוחות שלכם יכולים לבוא לבקר, לעשות קניות או להתרשם ממה שיש לכם להציע. 

אבל כדי שיהיה לכם אתר אפקטיבי שמושך הרבה טראפיק לאורך זמן, אפשר ורצוי לבנות אותו מראש בהתאם לשפה של גוגל ושל הגולשים.

ככה תהיה לו נקודת פתיחה מעולה לדירוג גבוה. 

אז איך מקימים אתר שמגיע יותר מהר לדירוג גבוה בגוגל? הנה 6 השלבים  שלנו להקמת אתר שקל לקדם אותו בגוגל.

הקמת אתר לעסק- ליעד פתרונות פרסום
הקמת אתר לעסק- ליעד פתרונות פרסום

אפיון לפני הקמת אתר

הדבר הראשון שכדאי לעשות לקראת הקמת אתר, זה אפיון נכון:

 

  • מה הולך להיות השימוש העיקרי של האתר?
  • האם זה הולך להיות אתר תדמית? אתר קטלוג ללא מערכת סליקה? או אתר חנות?
  • על איזו מערכת אתם רוצים לבנות אותו – וורדפרס על בסיס אלמנטור או משהו אחר? 
  • מה התקציב שלכם לתהליך? 
  • האם אתם רוצים עיצוב מותאם אישית או לבסס את העיצוב על פלטפורמה קיימת? 
  • האם תרצו שתהיה לכם אפשרות לערוך בעצמכם שינויים באתר בעתיד או רק עם מתכנת אתרים מקצועי? ועוד.

 

כל אחת מהתשובות לשאלות האלה עוזרת לנו לבנות לכם אתר מדויק יותר, עם בסיס טוב ונכון יותר לקידום.

עיצוב UX לאתר חכם - מה זה אומר?

עיצוב UX – User Experience זה אומר לתת לגולשים שלכם חווית משתמש אופטימלית – מהרגע הראשון.

 UX מושקע ואיכותי זה הרושם הראשוני של לקוח שנכנס לחנות שלכם. זו רמת הנוחות שלו כשהוא משתמש באתר. זו חוויה אסתטית ונעימה יותר, כי קל לו להבין על מה הוא צריך ללחוץ כדי למצוא את מה שהוא מחפש.

עיצוב UX נכון משפיע באופן משמעותי על אפשרויות הקידום של האתר, על התאמה של האתר שלכם למובייל ועל האפשרות ליצור אתר נגיש.

לכן עיצוב UX לאתר משפיע גם על אחוז ההמרות ובסופו של דבר, על האפקטיביות של האתר שלכם בתהליכי הקידום וההצלחה של העסק.

הקמת אתר לעסק- ליעד פתרונות פרסום
הקמת אתר לעסק- ליעד פתרונות פרסום

היררכיה וקטגוריות

בניית היררכיה נכונה באתר תורמת ישירות לחווית משתמש טובה יותר, כי קל יותר לגולשים להבין איפה הם נמצאים באתר ואיפה נמצא מה שהם מחפשים. 

אבל היררכיה נכונה עוזרת גם למנועי החיפוש של גוגל להתמצא באתר שלכם, להבין אותו טוב יותר ולכן גם יהיה להם קל לדרג אותו יותר גבוה.

בשלבים מאוחרים יותר, זה גם מה שיעזור לכם לעשות שינויים באתר בלי להסתבך.

מהירות האתר

רבות נאמר כבר על חשיבות מהירות הטעינה של עמודי האתר. 

אז רק כדי לחדד לכם את הרעיון – מהירות האתר היא קריטית לדירוג, כי אתר איטי מבריח גולשים ולכן גם יורד לו הדירוג. 

יש הרבה דרכים לשפר מהירות טעינת עמוד באתר וכדאי להשקיע בכולן – כבר בשלבי הבניה של האתר. לבנות לו תשתית טובה, כדי שלא תצטרכו לדאוג בגלל זה בעתיד.

אתר עם בק אנד מסודר

בק אנד זה מאחורי הקלעים של האתר. זה ממשק הניהול, שרק בעלי האתר רואים ולא הגולשים. 

בניית בק אנד באמצעות תבניות אלמנטור מאפשרת לנו בחירה בין המון אפשרויות עיצוב מעולות וגם עוזרת לבנות אתר עם בק אנד מסודר שקל לנהל אותו, לעשות בו שינויים לפי הצורך וגם לעבוד על הקידום שלו – יותר בקלות.

אופטימיזציה

כבר בשלב הקמת האתר אפשר ורצוי לעשות אופטימיזציה לכל העמודים שלו בעזרת תוספים כמו יואסט, שמאפשרים לנו ליצור אופטימיזציה לסריקת האתר בגוגל, לקבל דירוג גבוה ומיקומים מעולים.

זה כולל בניית תשתית טובה לקידום SEO, עם מחקר מילות מפתח שנותן לנו בסיס טוב לבנות עליו את התוכן ועוד.

קידום לאתר תדמית
חנות אונליין- ליעד פתרונות פרסום

אז מה היה לנו?

כדי שהאתר יגיע לעמודים ראשונים בגוגל צריך להשקיע הרבה בקידום אורגני עם תוכן וקישורים מתאימים. 

אבל בניה ראשונית נכונה של האתר עוזרת לקדם אותו ולקבל תוצאות הרבה יותר טובות, להוציא פחות כסף על קידום בהמשך ולעבוד פחות קשה.

בדיוק בגלל זה אנחנו משקיעים יותר בבניה של האתר מהרגע הראשון – 

כדי שיהיה לכם קל יותר, נוח יותר, מהיר יותר ואפילו זול יותר – להגיע לדירוג גבוה בגוגל.
ליעד פתרונות פרסום מספקים מגוון אפשרויות לבניית אתרים מתקדמים, מיתוג דיגיטלי וקידום איכותי ברשת. רוצים לקבל הצעה שתעזור לאתר שלכם להגיע למקום שאתם רוצים?

דברו איתנו!

כתבות שיכולות לעניין אותך

לבניית אתר אינטרנט שייקח את החברה שלך הכי גבוה שאפשר

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר