fbpx

קידום וחשיפה ברשת לאתר תדמית

קידום האתר שלכם בגוגל הוא הכרחי על מנת להוביל את העסק שלכם להצלחה. כך תעשו זאת ותשפרו את המיקום של האתר בתוצאות החיפוש

חשבו על עצמכם כגולשים – כאשר אתם מחפשים עסק בגוגל, לאילו אתרים אתם נכנסים בתוצאות החיפוש? סביר להניח שאך ורק לאתרים הנמצאים בעמודים הראשונים. הדרך לעמודים הראשונים אינה קלה, דורשת זמן וסבלנות רבה, אבל היא משתלמת. באמצעות קידום אתרים, תוכלו לשפר את המיקום של אתר התדמית שלכם בגוגל, וכך להגדיל את תנועת הגולשים לאתר ולהוביל אותו להצלחה. לפניכם כל הדרכים כיצד לעשות זאת:

מחקר על קהל היעד

כאשר אתם בונים אתר תדמית, חשוב מאוד שתערכו מחקר על קהל היעד שלכם, על המאפיינים הדמוגרפיים שלו (מין, גיל, מקצוע, מיקום וכו׳) ועל תחומי העניין וההתנהגות שלו ברשת. באמצעות מחקר על קהל היעד, תוכלו לדעת כיצד עליכם לפנות לגולשים ובאיזו אסטרטגיית שיווק עליכם לנקוט. חשוב מאוד להיכנס לנעליים של הגולש ולהבין מה הוא בדיוק מחפש כאשר הוא נכנס לאתר שלכם.

מחקר מילות מפתח

אחת הטקטיקות החשובות של מקדם אתרים, היא ביצוע מחקר מילות מפתח. כאשר גולש מקליד ביטוי מסוים במנוע החיפוש של גוגל, מופיעים בפניו אתרים שבהם מוטמעות מילות המפתח אותן הגולש חיפש. חשוב שתזהו מהן מילות המפתח הרלוונטיות והפופולריות ביותר הקשורות לתחום העסק שלכם, ותטמיעו את אותן מילות מפתח באתר התדמית שלכם. חשוב להיות זהירים, ולא לדחוס מילות מפתח בכמות רבה מדי או להכניס מילות מפתח שאינן רלוונטיות לאתר שלכם. אחרת, גוגל עלול להעניש את האתר שלכם ולדחוק אותו לתחתית תוצאות החיפוש.

מהירות טעינת הדפים

לגולשים אין סבלנות לגלוש באתרים איטיים שמזכירים את האינטרנט של שנות ה-90. מחקרים אף מצאו שגולשים מעדיפים לנטוש אתר שלוקח לו יותר מ-3 שניות להיטען. מהסיבה הזאת, חשוב מאוד לוודא שאתר התדמית שלכם מהיר ושהדפים עולים במהירות רבה. לא רק שאתר מהיר יספק חווית משתמש טובה לגולשים שלכם, אלא שהוא ישפיע על הקידום שלו בגוגל. מנוע החיפוש מעדיף לקדם אתרים מהירים על פני אתרים איטיים. אני "ליעד פתרונות פרסום ומיתוג עסקי" ממליץ לכם את שירותנו עבור בניית אתרים בהתאמה אישית ולפי דרישות מנועי החיפוש, לפרטים חייגו אלינו.

אתר מאובטח

חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מאובטח ברמת האבטחה Secure Sockets Layer (בקיצור: SSL). מדובר בתעודה המאשרת כי אתר האינטרנט מאובטח ושומר על סודיות המידע של הגולשים. התעודה מתבססת על פרוטוקולי אבטחה המונעים זיוף, פריצות ודליפת מידע רגיש כמו פרטי כרטיסי אשראי. מעבר להגנת הלקוחות שלכם, תעודת SSL היא חשובה בכל הנוגע לקידום האתר – כדי לעודד אתרים להיות מאובטחים, גוגל מפרסמת הודעת אזהרה עבור אתרים שאין להם תעודת SSL. לכן, אם ברצונכם לשמור על המקום שלכם במנוע החיפוש, יש לדאוג לתעודת SSL. התעודה נרכשת באמצעות רשות האישורים Certificate Authority. לאחר הנפקתה היא תשלח לדואר האלקטרוני שלכם עם פרטים לגבי התקנה באתר.

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו 🙂 מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
עקבו אחרינו:
לקוחות משוויצים בנו
start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב